Mobos felszerelés optolása Lv1-től 105-ig.
Ezen a lapon egy leírást láthatsz arról, hogy milyen felszerelés jó a mobok elleni harcra és milyen bónuszokat tegyünk ezekbe a bizonyos felszerelésekbe.
A játékban van már beépített opt forgató, úgyhogy próbáld minél hasonlóbbra optolni a cuccot, mint amit itt látsz majd.
Az opt forgatóhoz találsz használati útmutatót itt.
Harcos és Nindzsa kasztnak még néhol igy is kell buff a fejlődéshez, de a Sámán és Sura karakterek gond nélkül elfejlődnek ilyen cuccban.
Az optolás táblázatban van összefoglalva, mert igy sokkal értelmezhetőbb.
A legfontosabb optokat vastaggal, aláhúzva írtam a táblázatba.
A fontosakat vastaggal írtam a táblázatba.
A nem fontos, de jó, ha van optokat normál betűvel írtam a táblázatba.
Nos, kezdjünk is neki!
Vért:
Lv1-50-ig Fátyol Vért, Lv50-105-ig Kingek.
Létezik egy bizonyos Rénszarvas Kosztüm, amivel Lv1-től 105-ig simán el lehet menni.
Fegyver:
Lv1-30-ig az alap fegyver, Lv30-75-ig megvehetőek +9-en a 30-as ÁK, KK-s fegyverek a fegyverkereskedőnél.
Lv75-85-ig lehet váltani a 75-ös ÁK, KK-s fegyverekre, de ha nem tudunk szerezni még 15 szintet, ki tudunk húzni a 30-assal is.
85-ös szinttől a Vegyeskereskedőnél tudunk venni magunknak való fegyvert, amivel már 105-ös szintig el tudunk menni.
Ékszerek:
Lv54-ig jók az alap ékszerek is, Lv54-től 105-ig pedig a mennyei könny ékszerek lesznek jók.
Pajzs:
Lv61-ig el tudunk menni gond nélkül az alap csatapajzzsal, majd ott vannak a 61-es pajzsok.
(Sólyom Pajzs, Tigris Pajzs, Oroszlánél Pajzs, Sárkánypikkely Pajzs)
Lv90-től jó, ha szerzel Sárkányisten Pajzsot.
Cipő:
Lv1-55-ig az alap cipő megfelel, aztán ott a Főnix Cipő Lv55-től 90-ig.
Lv90-től 105-ig jó, ha szerzel Sárkányisten cipőt.
Nézzük a táblázatot.
Bal oldalt a felszerelés, felül a kaszt…
A „Ha van ÁK:30-…” jelentése: Ha van Átlagos károk a fegyverben alap bónuszként, akkor forgassunk bele 30-at vagy annál többet.
(Ha a forgatón 30-at állítunk be, akkor a nagyobb értéknél is megáll a forgatás).
Bónuszolt Tárgy |
Harcos |
Nindzsa |
Sura |
Sámán |
Fegyver |
Ha van ÁK:30-… Kritikus t. : 20% Erő: +15 Varázs seb. : 30%
|
Ha van ÁK:30-… Kritikus t. :20% Mozg. k.: +15 Varázs seb. : 30%
|
Ha van ÁK:30-… Kritikus t. :20% INT: +15 Varázs seb. :30% |
Ha van ÁK:30-… Kritikus t. :20% INT: +15 Varázs seb. :30% |
Csata Pajzs (Lv1) |
Ork elleni erő Erő: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Ájulás immun |
Ork elleni erő Mozg. kép. : +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Ájulás immun |
Ork elleni erő INT: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Ájulás immun |
Ork elleni erő INT: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Ájulás immun |
Pajzs Lv61-től… |
Erő: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Élőholtak e. :40% Ördög e. : 40% |
Mozg k. : +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Élőholtak e. :40% Ördög e. : 40% |
INT: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Élőholtak e. :40% Ördög e. : 40% |
INT: +15 20 testi kivédés vagy 15 visszaverés Élőholtak e. :40% Ördög e. : 40% |
Vért |
Ha nincs benne alapból TP, akkor Max TP: 5000. Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek. Varázs sebesség 30% Támadó érték +125 |
|||
Karkötő |
Max TP: 5000 Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek. Ördög elleni erő: 40% Élőholtak elleni erő: 40% |
|||
Fülbevaló |
Ork elleni erő: 20% Ördögök elleni erő: 40% Élőholtak elleni erő: 40% Méreg ellenállás: 15%
|
|||
Nyaklánc |
Max TP: 5000 Ha nincs, akkor 20% esély kritikus találatra. Ha van alapból krit, akkor 20% esély átható találatra. 20% esély EXP bónuszra Ájulás esélye: 12,15% |
|||
Cipő |
Max TP: 5000 20% esély kritikus találatra. 20% esély EXP bónuszra. Ájulás vagy Lelassulás esélye: 12, 15% |
|||
Sisak |
TP regenerálódás: 40% Ördög elleni erő: 40% Támadó sebesség: 15% Ork elleni erő: 20% |
|||
6-7-ik opt
|
ERŐ +15 Szörnyek elleni erő 10% |
Mozg K. +15 Szörnyek elleni erő 10% |
INT +15 Szörnyek elleni erő 10% |
INT +15 Szörnyek elleni erő 10% |
Végül leírom, hogy kövezzük be a felszerelésünket úgy, hogy megfelelő legyen.
Vért:
AquaKő Védelem +6 (Védekezés +40)
AquaKő Kitérés +6 (Esély a közelharci támadás kivédésére 12%)
AquaKő Sietség +6 (Mozgási sebesség 50%)
Hogy miért nem az AquaKő Életerőt teszem bele harmadiknak?
Azért, mert csupán 800 TP-t ad, ami lássuk be egy ilyen szerveren nem túl sok.
Szaladgálni meg fogunk bőven és a +50% mozgási sebesség jól jöhet. :)
Fegyver:
AquaKő Halálos csapás +6 (15% esély Kritikus találatra)
AquaKő Szörny +6 (15% szörnyek elleni erő)
AquaKő Áttörés +6 (15% esély Átható találatra)
Ez meg szerintem egyértelmű. :)
Jó optolgatást és fejlődést! Bonanno.