Mobos felszerelés optolása Lv1-től 105-ig.

 

Ezen a lapon egy leírást láthatsz arról, hogy milyen felszerelés jó a mobok elleni harcra és milyen bónuszokat tegyünk ezekbe a bizonyos felszerelésekbe.

A játékban van már beépített opt forgató, úgyhogy próbáld minél hasonlóbbra optolni a cuccot, mint amit itt látsz majd.

Az opt forgatóhoz találsz használati útmutatót itt.

Harcos és Nindzsa kasztnak még néhol igy is kell buff a fejlődéshez, de a Sámán és Sura karakterek gond nélkül elfejlődnek ilyen cuccban.

Az optolás táblázatban van összefoglalva, mert igy sokkal értelmezhetőbb.

A legfontosabb optokat vastaggal, aláhúzva írtam a táblázatba.

A fontosakat vastaggal írtam a táblázatba.

A nem fontos, de jó, ha van optokat normál betűvel írtam a táblázatba.

Nos, kezdjünk is neki!

 

Vért:

Lv1-50-ig Fátyol Vért, Lv50-105-ig Kingek.

Létezik egy bizonyos Rénszarvas Kosztüm, amivel Lv1-től 105-ig simán el lehet menni.

Fegyver:

Lv1-30-ig az alap fegyver, Lv30-75-ig megvehetőek +9-en a 30-as ÁK, KK-s fegyverek a fegyverkereskedőnél.

Lv75-85-ig lehet váltani a 75-ös ÁK, KK-s fegyverekre, de ha nem tudunk szerezni még 15 szintet, ki tudunk húzni a 30-assal is.

85-ös szinttől a Vegyeskereskedőnél tudunk venni magunknak való fegyvert, amivel már 105-ös szintig el tudunk menni.

Ékszerek:

Lv54-ig jók az alap ékszerek is, Lv54-től 105-ig pedig a mennyei könny ékszerek lesznek jók.

Pajzs:

Lv61-ig el tudunk menni gond nélkül az alap csatapajzzsal, majd ott vannak a 61-es pajzsok.

(Sólyom Pajzs, Tigris Pajzs, Oroszlánél Pajzs, Sárkánypikkely Pajzs)

Lv90-től jó, ha szerzel Sárkányisten Pajzsot.

Cipő:

Lv1-55-ig az alap cipő megfelel, aztán ott a Főnix Cipő Lv55-től 90-ig.

Lv90-től 105-ig jó, ha szerzel Sárkányisten cipőt.

Nézzük a táblázatot.

Bal oldalt a felszerelés, felül a kaszt…

A „Ha van ÁK:30-…” jelentése: Ha van Átlagos károk a fegyverben alap bónuszként, akkor forgassunk bele 30-at vagy annál többet.
(Ha a forgatón 30-at állítunk be, akkor a nagyobb értéknél is megáll a forgatás).

Bónuszolt Tárgy

Harcos

Nindzsa

Sura

Sámán

Fegyver

 

Ha van ÁK:30-…

Kritikus t. : 20%

Erő: +15

Varázs seb. : 30%

 

 

Ha van ÁK:30-…

Kritikus t. :20%

Mozg. k.: +15

Varázs seb. : 30%

 

Ha van ÁK:30-…

Kritikus t. :20%

INT: +15

Varázs seb. :30%

Ha van ÁK:30-…

Kritikus t. :20%

INT: +15

Varázs seb. :30%

Csata Pajzs (Lv1)

 

Ork elleni erő

Erő: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Ájulás immun

 

Ork elleni erő

Mozg. kép. : +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Ájulás immun

 

Ork elleni erő

INT: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Ájulás immun

 

Ork elleni erő

INT: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Ájulás immun

Pajzs Lv61-től…

 

Erő: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Élőholtak e. :40%

Ördög e. : 40%

 

Mozg k. : +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Élőholtak e. :40%

Ördög e. : 40%

 

INT: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Élőholtak e. :40%

Ördög e. : 40%

 

INT: +15

20 testi kivédés

vagy

15 visszaverés

Élőholtak e. :40%

Ördög e. : 40%

Vért

 

Ha nincs benne alapból TP, akkor Max TP: 5000.

Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek.

Varázs sebesség 30%

Támadó érték +125

Karkötő

 

Max TP: 5000

Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek.

Ördög elleni erő: 40%

Élőholtak elleni erő: 40%

Fülbevaló

 

Ork elleni erő: 20%

Ördögök elleni erő: 40%

Élőholtak elleni erő: 40%

Méreg ellenállás: 15%

 

Nyaklánc

Max TP: 5000

Ha nincs, akkor 20% esély kritikus találatra.

Ha van alapból krit, akkor 20% esély átható találatra.

20% esély EXP bónuszra

Ájulás esélye: 12,15%

Cipő

Max TP: 5000

20% esély kritikus találatra.

20% esély EXP bónuszra.

Ájulás vagy Lelassulás esélye: 12, 15%

Sisak

TP regenerálódás: 40%

Ördög elleni erő: 40%

Támadó sebesség: 15%

Ork elleni erő: 20%

 

 

6-7-ik opt

 

 

ERŐ +15

Szörnyek elleni erő 10%

 

Mozg K. +15

Szörnyek elleni erő 10%

 

INT +15

Szörnyek elleni erő 10%

 

INT +15

Szörnyek elleni erő 10%

 

 

Végül leírom, hogy kövezzük be a felszerelésünket úgy, hogy megfelelő legyen.

Vért:

AquaKő Védelem +6 (Védekezés +40)

AquaKő Kitérés +6 (Esély a közelharci támadás kivédésére 12%)

AquaKő Sietség +6 (Mozgási sebesség 50%)

Hogy miért nem az AquaKő Életerőt teszem bele harmadiknak?

Azért, mert csupán 800 TP-t ad, ami lássuk be egy ilyen szerveren nem túl sok.

Szaladgálni meg fogunk bőven és a +50% mozgási sebesség jól jöhet. :)

Fegyver:

AquaKő Halálos csapás +6 (15% esély Kritikus találatra)

AquaKő Szörny +6 (15% szörnyek elleni erő)

AquaKő Áttörés +6 (15% esély Átható találatra)

Ez meg szerintem egyértelmű. :)

 

Jó optolgatást és fejlődést! Bonanno.