Metinkőmap1 farmkarakter

A metinkőmap elég jó hely farmolásra, mert kis szinten lehet oda menni (nem kell kínlódni a szinteléssel) és sok lesz belőlle.

Amit érdemes itt farmolni az az Egy órás EXP gyűrű és a Lélekkő tekercs. Ezeknek nagy ára van a szerveren.

Azért van így, mert az egyik elengedhetetlen a fejlődéshez nagyobb szinten, a másik pedig, ha valaki át akarja alakítani a fegyverét a köveket ki kell venni néha belőlle. Nos ezekért ugye, nagyon sokat kiadnak az emberek.

Ad még a kő egyéb dolgokat is, például fegyvereket, vérteket, satöbbit. De ezek nem érnek valami sok mindent..

Esik még olyan is, hogy Miliomosok nyaklánca. Ez a tárgy egyenlőre nem vehető fel és nem is jó semmire... Ez átadható, eldobható de el nem adható a boltokban.

Ezen a mapon, nem csak metinkövet lehet ütni, hanem a hatalom tüzét is, amit sokkal több idő széttörni mint egy követ, de ebből nem jön mob.

Ebből jöhet átható harc, ami + Átható találatot ad a karakterünknek (ez jól jön köveknél és PvP ben.), Tigriscsont fülbevaló, ami +200 támadóértéket ad. Ez a tárgy nem átadható és nem is dobható el, de jól jöhet a kő ütésénél.

Jöhet még egyéb sok hülyeség, ami semmit sem ér, de viszont jön még ebből 75-ös fegyver minden kasztnak, ami megy a piacon egész jó áron.

És esik még ebből Feka vért minden kasztnak, amit jobb húzni a boltinál. (Hogy miért? A Hibák és egyéb dolgok menüpontban megtalálható.)

A karakterünk legyen 65-ös szint körül (lehet nagyobb is, de max 90). Én azért szoktam 65-össel menni, mert arra pont optimális a felszerelés már és mert ezen a szinten adja nagyon jól a lélekkőtekit. Legalább is az én észrevételem szerint.. :)

Testi Harcos vagy Fegyver Sura a legideálisabb az itteni farmolásra.

Jól jön ha van Farmgyűrűnk, mert így nem kell mindig új karaktert csinálnunk azért, mert már annyira nagy lett, hogy nem ad semmit.

A farmgyűrűvel mindig egy szinten marad, akármennyit is farmolunk, mert másodpercenként lenullázza az EXP-t.

Először a három órás kesztyűvel menjünk be és mikor valamelyik kőből kaptunk 2 órás kesztyűt vegyük fel azt.
Másodsorban én szoktam felvenni harmadik kezet, így az a rengeteg yang nem a földre esik hanem egyből hozzánk kerül.
Ez egy kis plusz pénzt is jelent és nem fogunk laggolni se, ráadásul látjuk hogy mit farmoltunk nem csak yangokat látunk mindenhol...

A felszerelés fontos, mert ezen múlik, hogy bírjuk e életerővel, van e elég védelmünk és tudunk e akkorát ütni, hogy sebezze a követ és a mobokat.  Leírom milyen felszerelést érdemes beszerezni ide.

Vért: Ez lehet King vagy Rénszarvaskosztüm esetleg Hallowen.

Fegyver: 1-75 ig Legyen Mennyei kard +9 esetleg FMS +9, RIB +9.

 75-85-ig a 75-ös ÁK-s fegyverek +9-en, 85-90-ig a vegyeskereskedőnél kapható 85-ös fegyverek.

Ékszerek - A mennyei könny ékszereknél szerintem nem is kell több.. De lehet még Arany ékszer amit tárgypiacról lehet venni.

Esetleg ha 90-es a karakterünk, akkor a Sárkányisten karkötő előnyt ad.

Cipő: Bár megteszi bármelyik cipő, legjobb ha a 65-ös szintnél felvehető Sárkánybőr cipő +9-et használjuk.

90- es szintű karakter felveheti a Sárkányisten cipőt is.

Sapi: Hát ide tényleg mindegy mit veszünk fel csak jól legyen optolva. 90-en fel lehet venni a Sárkányisten sisakot ami előnyt ad.

Pajzs: Ide a 61-es pajzsok lesznek jók. 80-as szintem van még egy pajzs a vérkérges pajzs.

90-es szintem felvehető a Sárkányisten pajzs is.

Nos Ha ezek a felszerelések meg vannak, akkor jöhet az optolás.

Egy táblázattal szemléltetem, hogy kell optolni a Harcos és a Sura farmkarakter felszerelését, hogy megfelelő legyen a célra.

A Legfontosabb optokat Vastaggal  és aláhúzottan írtam, a másodlagosan fontosakat Vastaggal.

Az elhanyagolható de azért hasznos optokat Sima betűkkel írtam.

 

Profi Metinkő ütő karakter optolása

 

cucc

Harcos

Sura

 

Fegyver

Ha van ÁK: 30-..

ERŐ +15

Kritikus 20%

Átható 20%

Ha van ÁK: 30-..

INT +15

Kritikus 20%

Átható 20%

 

Pajzs

ERŐ +15

Ördög elleni erő 40%

20% testi kivédés

vagy

15% visszaverés

Ájulás Immun

INT +15

Ördög elleni erő 40%

20% testi kivédés

vagy

15% visszaverés

Ájulás Immun

 

Vért

Ha nincs benne alapból TP, akkor Max TP 5000.

Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek.

Veszteségek X% az MP-ből eltűnnek.

Ha nem "lóról" ütünk, Varázs sebesség 30%

Támadó érték +125

 

Karkötő

Max TP 5000

Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek.

X% esély dupla mennyiségű tárgy eldobására.

Kritikus vagy Átható 20%

 

Fülbevaló

Ördög elleni erő 40%

Méreg ellenállás 15%

X% esély dupla mennyiségű tárgy eldobására.

 

Nyaklánc

Max TP 5000

Kritikus 20%

Átható 20%

TP regenerálódás 40%

 

Cipő

Kritikus 20%

Max TP 5000

Támadó sebesség +15%

Ájulás vagy Lassítás esélye +X

 

Sisak

Mérgezés esélye 15%

Veszteségek X% az MP-ből eltűnnek.

Ördög elleni erő 40%

TP regenerálódás 40%

Még ha úgy van, segíthet a Támadó sebesség 15%-is.

 

6-7-ik Optok

 

ERŐ +5

Szörny elleni erő 10%

 

INT +5

Szörny elleni erő 10%

 

Az optolásnál szerintem kerüljük el azt a bónuszt, hogy X% esély dupla mennyiségű yang zsákmányolására, mert így is elég sok yang esik.

A yangnak, ami itt esik közel sincs akkora értéke, mint a többi értékes tárgynak amit farmolunk. Szóval a yang csak zavaró tényező.

Ha már nagy mennyiségű yang van a földön, akkor elkezd laggolni a játék és ráadásul semmit sem fogunk látni, csak mindeütt fénylő yangokat..

Ez megnehezíti a tárgyak felvételét.

Ha viszünk harmadik kezet, akkor nem feltétlenül kell elkerülni ezt a bónuszt.

A kövezés a következőképpen legyen.

Vért: AquaKő Védelem,AquaKő Életerő, AquaKő Kitérés.

Fegyver: AquaKő Halálos Csapás, AquaKő Áttörés, AquaKő Szörny elleni.