Metinkőmap1 farmkarakter
A metinkőmap elég jó hely farmolásra, mert kis szinten lehet oda menni (nem kell kínlódni a szinteléssel) és sok lesz belőlle.
Amit érdemes itt farmolni az az Egy órás EXP gyűrű és a Lélekkő tekercs. Ezeknek nagy ára van a szerveren.
Azért van így, mert az egyik elengedhetetlen a fejlődéshez nagyobb szinten, a másik pedig, ha valaki át akarja alakítani a fegyverét a köveket ki kell venni néha belőlle. Nos ezekért ugye, nagyon sokat kiadnak az emberek.
Ad még a kő egyéb dolgokat is, például fegyvereket, vérteket, satöbbit. De ezek nem érnek valami sok mindent..
Esik még olyan is, hogy Miliomosok nyaklánca. Ez a tárgy egyenlőre nem vehető fel és nem is jó semmire... Ez átadható, eldobható de el nem adható a boltokban.
Ezen a mapon, nem csak metinkövet lehet ütni, hanem a hatalom tüzét is, amit sokkal több idő széttörni mint egy követ, de ebből nem jön mob.
Ebből jöhet átható harc, ami + Átható találatot ad a karakterünknek (ez jól jön köveknél és PvP ben.), Tigriscsont fülbevaló, ami +200 támadóértéket ad. Ez a tárgy nem átadható és nem is dobható el, de jól jöhet a kő ütésénél.
Jöhet még egyéb sok hülyeség, ami semmit sem ér, de viszont jön még ebből 75-ös fegyver minden kasztnak, ami megy a piacon egész jó áron.
És esik még ebből Feka vért minden kasztnak, amit jobb húzni a boltinál. (Hogy miért? A Hibák és egyéb dolgok menüpontban megtalálható.)
A karakterünk legyen 65-ös szint körül (lehet nagyobb is, de max 90). Én azért szoktam 65-össel menni, mert arra pont optimális a felszerelés már és mert ezen a szinten adja nagyon jól a lélekkőtekit. Legalább is az én észrevételem szerint.. :)
Testi Harcos vagy Fegyver Sura a legideálisabb az itteni farmolásra.
Jól jön ha van Farmgyűrűnk, mert így nem kell mindig új karaktert csinálnunk azért, mert már annyira nagy lett, hogy nem ad semmit.
A farmgyűrűvel mindig egy szinten marad, akármennyit is farmolunk, mert másodpercenként lenullázza az EXP-t.
Először a három órás kesztyűvel menjünk be és mikor valamelyik kőből kaptunk 2 órás kesztyűt vegyük fel azt.
Másodsorban én szoktam felvenni harmadik kezet, így az a rengeteg yang nem a földre esik hanem egyből hozzánk kerül.
Ez egy kis plusz pénzt is jelent és nem fogunk laggolni se, ráadásul látjuk hogy mit farmoltunk nem csak yangokat látunk mindenhol...
A felszerelés fontos, mert ezen múlik, hogy bírjuk e életerővel, van e elég védelmünk és tudunk e akkorát ütni, hogy sebezze a követ és a mobokat. Leírom milyen felszerelést érdemes beszerezni ide.
Vért: Ez lehet King vagy Rénszarvaskosztüm esetleg Hallowen.
Fegyver: 1-75 ig Legyen Mennyei kard +9 esetleg FMS +9, RIB +9.
75-85-ig a 75-ös ÁK-s fegyverek +9-en, 85-90-ig a vegyeskereskedőnél kapható 85-ös fegyverek.
Ékszerek - A mennyei könny ékszereknél szerintem nem is kell több.. De lehet még Arany ékszer amit tárgypiacról lehet venni.
Esetleg ha 90-es a karakterünk, akkor a Sárkányisten karkötő előnyt ad.
Cipő: Bár megteszi bármelyik cipő, legjobb ha a 65-ös szintnél felvehető Sárkánybőr cipő +9-et használjuk.
90- es szintű karakter felveheti a Sárkányisten cipőt is.
Sapi: Hát ide tényleg mindegy mit veszünk fel csak jól legyen optolva. 90-en fel lehet venni a Sárkányisten sisakot ami előnyt ad.
Pajzs: Ide a 61-es pajzsok lesznek jók. 80-as szintem van még egy pajzs a vérkérges pajzs.
90-es szintem felvehető a Sárkányisten pajzs is.
Nos Ha ezek a felszerelések meg vannak, akkor jöhet az optolás.
Egy táblázattal szemléltetem, hogy kell optolni a Harcos és a Sura farmkarakter felszerelését, hogy megfelelő legyen a célra.
A Legfontosabb optokat Vastaggal és aláhúzottan írtam, a másodlagosan fontosakat Vastaggal.
Az elhanyagolható de azért hasznos optokat Sima betűkkel írtam.
Profi Metinkő ütő karakter optolása
cucc |
Harcos |
Sura |
Fegyver |
Ha van ÁK: 30-.. ERŐ +15 Kritikus 20% Átható 20% |
Ha van ÁK: 30-.. INT +15 Kritikus 20% Átható 20% |
Pajzs |
ERŐ +15 Ördög elleni erő 40% 20% testi kivédés vagy 15% visszaverés Ájulás Immun |
INT +15 Ördög elleni erő 40% 20% testi kivédés vagy 15% visszaverés Ájulás Immun |
Vért |
Ha nincs benne alapból TP, akkor Max TP 5000. Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek. Veszteségek X% az MP-ből eltűnnek. Ha nem "lóról" ütünk, Varázs sebesség 30% Támadó érték +125 |
|
Karkötő |
Max TP 5000 Veszteségek 15% a TP-ből eltűnnek. X% esély dupla mennyiségű tárgy eldobására. Kritikus vagy Átható 20% |
|
Fülbevaló |
Ördög elleni erő 40% Méreg ellenállás 15% X% esély dupla mennyiségű tárgy eldobására. |
|
Nyaklánc |
Max TP 5000 Kritikus 20% Átható 20% TP regenerálódás 40% |
|
Cipő |
Kritikus 20% Max TP 5000 Támadó sebesség +15% Ájulás vagy Lassítás esélye +X |
|
Sisak |
Mérgezés esélye 15% Veszteségek X% az MP-ből eltűnnek. Ördög elleni erő 40% TP regenerálódás 40% Még ha úgy van, segíthet a Támadó sebesség 15%-is. |
|
6-7-ik Optok |
ERŐ +5 Szörny elleni erő 10% |
INT +5 Szörny elleni erő 10% |
Az optolásnál szerintem kerüljük el azt a bónuszt, hogy X% esély dupla mennyiségű yang zsákmányolására, mert így is elég sok yang esik.
A yangnak, ami itt esik közel sincs akkora értéke, mint a többi értékes tárgynak amit farmolunk. Szóval a yang csak zavaró tényező.
Ha már nagy mennyiségű yang van a földön, akkor elkezd laggolni a játék és ráadásul semmit sem fogunk látni, csak mindeütt fénylő yangokat..
Ez megnehezíti a tárgyak felvételét.
Ha viszünk harmadik kezet, akkor nem feltétlenül kell elkerülni ezt a bónuszt.
A kövezés a következőképpen legyen.
Vért: AquaKő Védelem,AquaKő Életerő, AquaKő Kitérés.
Fegyver: AquaKő Halálos Csapás, AquaKő Áttörés, AquaKő Szörny elleni.